Campinghelgen

Sommaren 2017 var jag nybliven singel. Jag och min dåvarande pojkvän hade gjort slut under våren. Efter åtta år tillsammans insåg vi att vi vuxit ifrån varandra och ville olika saker i livet. Han ville flytta till Tyskland då han fått jobberbjudande där och jag ville bo kvar i Sverige i närheten av min familj. Efter uppbrottet var jag hjärtekrossad och spenderade den mesta tiden på jobbet eller hemma i soffan under en filt. Jag ville bara att dagarna skulle gå så att jag en dag kanske vaknade utan att känna att något saknades inom mig, att hålet min pojkvän lämnat skulle läka ihop.

Någon dag i början av juli månad fick jag ett meddelande på Messenger från min syster som beordrade mig att packa en väska med kläder och saker jag behövde för en helg. Hon skrev aldrig vart vi skulle eller vilka som skulle med då det enligt henne skulle vara en överraskning, hon tillade även att jag vid detta laget hade sörjt färdigt och att det var dags att fortsätta livet. Jag tvekade ett tag och övervägde om jag skulle följa med eller inte. Även jag hade känt att mitt liv varit väldigt miserabelt sen mitt ex lämnat mig och jag var villig att offra en helg om det fanns en liten chans att jag kunde må bättre.

När jag packat min resväska och var redo för att åka skrev min syster att hon var på väg hem till mig för att plocka upp mig. Jag var faktiskt lite orolig för vad hon nu hittat på, min syster är 2 år yngre än mig och ganska impulsiv och äventyrlig av sig, raka motsatsen till mig själv. Våra föräldrar har alltid sagt att vi är som dag och natt – så otroligt olika men ändå så hör vi ihop. Min syster skrev att jag skulle gå ned till porten och jag hann precis ned och ut på gatan då jag ser min systers bil komma, dragandes på en jäkla husvagn. Hon körde upp intill gatan och vevade ned rutan.

– Hoppa in! Nu ska vi iväg och campa!

Jag skrattade åt henne och hoppade in i sätet bredvid henne.

– Det här måste ändå vara den konstigaste och mest impulsiva idén du har haft Alex. Kan du ens köra med en husvagn påkopplat? frågade jag medan jag knäppte fast bältet.

– Nej men det löser sig! Det har gått utmärkt hittills. Det finns öl och cider i kylväskan bakom mitt säte. Knäpp en och koppla av!

Under tiden jag försökte få upp locket på kylväskan fortsatte min syster prata. Hon berättade att vi skulle campa intill en sjö där det tydligen skulle vara jätte vackert.

– Ann, Silje och Stina möter upp oss där förresten. Silje ska sova med oss i husvagnen och de andra två har ett tält. Husvagnen har en dubbelsäng och en enkelsäng så du får välja själv var du vill sova. Fan vad kul vi kommer ha, tjejhelg!

Enligt mig var Alex lite väl övertaggad, att campa i skogen var väl inte riktigt det jag hade förväntat mig eller hoppats på. En avslappnade helg på ett spa hade varit mer för mig. Men nu var det för sent att hoppa av, jag fick helt enkelt överleva helgen i husvagnen.

När vi hade kört i vad som känts som en evighet svängde vi in på en mindre väg och sedan in på en grusväg. Efter några kilometer på grusvägen kunde jag skymta vatten mellan träden och buskarna. Ju närmre vi kom ju mer av vattnet kunde jag se, vattnet blänkte och glittrade när solens strålar reflekterades i vågorna.

– Här måste det vara, sa Alex. Hon svängde ned på en lite smalare väg och jag kunde se i backspegeln hur hon inte tagit hänsyn till husvagnen hon hade påkopplad eftersom ena hjulet var centimetrar från att vara i diket. Den smala vägen ledde ned till en stor gräsplätt som omringades av skog åt ena hållet och en strand och sjö åt andra. Alex hade haft rätt, platsen var magisk. Alex gjorde en U-sväng med bilen och vagnen för att placera den där hon ville ha den.

– Så här blir det perfekt, då kommer solen gå ned på samma sida som dörren till husvagnen där vi ska sitta och dricka öl ikväll.

Alex stängde av bilen och skyndade sig ur. Hon fällde ned vagnens stödben och låste sedan upp dörren.

– Välkommen till ditt hem över helgen, sa hon stoltserande när hon öppnade dörren och lät mig kliva in.

Vagnen var ljus och fräsch, ganska modern. I bakre änden hade den en dubbelsäng som egentligen var en soffa med ett bort och i främre delen en enkelsäng.

– Ja jag tar väl enkelsängen då eftersom jag inte känner den andra tjejen som ska sova med oss här inne, sa jag till Alex.

– Okej! Du gör som du vill, sa hon och gick ut från husvagnen för att hämta packningen.

När vi burit in allt knäppte vi en varsin öl och satt oss i campingstolarna utanför husvagnen och njöt av eftermiddagssolen. Vi hörde en bil komma på grusvägen och Alex sa att det troligtvis var de andra. De som skulle komma var Alex kompisar från universitetet som hon pluggade tillsammans med och som jag aldrig träffat innan.

De rullade in på gräsplätten vi var på och parkerade sin bil framför vår. Ut ur bilen kom tre glada tjejer, men det var en av dem som fångade min uppmärksamhet lite extra. Jag vet inte om det var det långa och lockiga röda håret eller hennes leende och det härligt bubblande skrattet som fångade det, men jag lät mina ögon vila på henne bakom solglasögonen lite extra länge. Tjejerna kom fram och presenterade sig och den rödhåriga tjejen presenterade sig som Silje och sträckte fram handen för att hälsa. När jag tog hennes hand i min och kände hennes fuktiga handflata mot min kom ett pirr i magen. Ett pirr jag inte känt på väldigt länge. Vad var nu det här? Vad var det jag egentligen kände? Jag har länge vetat att jag blir sexuellt attraherad av tjejer och att lesbisk porr är det enda jag tittar på när jag är kåt, men jag trodde inte att jag skulle stöta på en tjej i verkligheten som jag skulle reagera såhär på. Jag försökte trycka undan känslorna som uppstått och intalade mig att jag troligtvis känt mig så ensam sen uppbrottet med min pojkvän att jag nu blev upphetsad av minsta lilla beröring av vem som helst jag fann lite attraktiv, oavsett kön.

Tjejerna packade ur bilen. Ann och Silje började sätta upp tältet under tiden som Stina öppnade varsin öl och gav dem.

– Fy sjutton vad härligt det ska bli att vara här under helgen. Ensamma, bara vi och naturen, sa Stine och tog en klunk från sin ölburk för att sedan sluta ögonen och låta solen värma ansiktet.

Jag mmm:ade instämmande och lutade mig tillbaka i min stol och drack min öl. När tjejerna var klara med tältet och slängt in sin packning var det dags för mat. Vi gjorde upp en eld och grillade korv. Under tiden fick jag återberättat för mig en massa historier om olika galna upptåg och händelser som tjejerna varit med om. Vi skrattade så käkarna började värka och ju fler öl som slank ned i våra magar ju mer och högre skrattade vi. Solen hade gått ned men det var ändå inte mörkt ute när Ann kom på att vi skulle bada och hon tog inte nej som ett svar. Jag var tveksam och velade, mina badkläder låg längst ned i resväskan och det kändes väldigt mödosamt att behöva byta om för att bada. De andra tjejerna verkade på, förutom Alex som hade fått i sig lite väl många öl på kort tid och tackade nej till idén för säkerhetens skull.

– Jag vet, vi nakenbadar, utbrast Stina då och de andra två tjejerna nickade instämmande.

Stina var först med att ta av sig sina kläder. Hon slängde kläderna på sin stol och sprang sedan ned mot vattnet. Ann var strax efter henne och de skrek när det kalla vattnet mötte deras varma hudar. De slängde sig i vattnet och deras höga skratt ekade mellan trädtopparna.

– Ska du inte med, sa Silje och kollade frågande på mig.

Jag såg då att hon var i färd med att knäppa upp den vita spets-BH som var det enda hon hade på överkroppen. Samma stund som knäppet på ryggen öppnades så föll axelbanden ned i hennes armveck. Hon höll kvar bh:n genom att trycka den mot sina bröst, men så förde hon först ut ena armen och sedan andra från axelbanden och tog bort bh:n från sina bröst. Hennes störa bröst gungade till när hon kastade iväg bh:n och hennes bröstvårtor var styva. Jag försökte att inte titta på dem, men på något vis kändes det som att hon inte hade något emot att visa dem. Hon försökte varken skyla dem eller vända sig om, utan stod där med de stora brösten gungandes framför mig. Hon började sedan att knäppa upp sina jeansshorts och drog ned dem. Under hade hon ett par matchande vita spetsstring som visade hennes runda välformade rumpa när hon vände sig om för att plocka upp sina shorts från backen. När hon böjde sig ned såg jag hur hennes vita trosor formade sig efter hennes underliv. Jag var tvungen att titta bort. Jag kände hur min fitta började reagera, det där välkända pirret i klitoris och hur den nästan krampaktig började dra sig samman. Jag såg i ögonvrån hur Silje tog av sig sina trosor och kastade bort dem. Hon vände sig om och joggade mot vattnet.

– Klä av dig och kom nu, ropade hon till mig.

När alla tre tjejer var i vattnet beslöt jag mig för att göra dem sällskap. Jag klädde av mig och la mina kläder i min stol. Jag gick mot vattnet och försökte i bästa mån jag kunde att skyla mina intima delar. Men när jag kände det kalla vattnet mot min hud glömde jag av det och fokuserade istället på att försöka ta mig i vattnet. När vattnet gick strax ovanför mina knän såg jag Silje framför mig och hennes blick var fäst vid mig, den vandrade upp och ned över mig kropp. Hon kunde se mina bleka kropp som inte sett solljus den här sommaren än och jag kände att jag rodnade lite. Men jag försökte inte skyla min kropp mer, jag lät Silje studera den. Jag ville visa upp mig för henne, låta henne titta på mig och hoppas att jag kunde fånga hennes uppmärksamhet likt hon fångat min. Jag såg att hon kollade på mina små toppiga bröst och hur hon dröjde sig kvar där ett tag innan hon vandrade vidare nedåt mot mitt trimmade kön. Jag gick sakta ut i vattnet tills vattenytan nådde min navel, då slängde jag mig i vattnet och jag kände hur det kalla vattnet kylde ned min kropp.

När vi varit i vattnet en stund kändes det inte lika kallt, istället ganska skönt. Men efter bara några minuter sa tjejerna att de ville gå upp. Ann och Stina var först upp ur vattnet och medan de gick in mot land tog jag ett par sista simtag innan även jag skulle gå upp. Först när jag är på väg att ställa mig upp ur vattnet märker jag hur nära Silje är, hon hade inte heller gått upp än. Hon var strax bredvid mig och jag kunde skymta något i hennes blick, något jag skulle säga var åtrå eller upphetsning.

– Jag såg hur du tittade på mig förut, sa hon viskande.

Mitt hjärta bultade till extra hårt i samma stund som hon avslutade meningen.

– Du tittade på mig också, sa jag som ett sätt att försvara mig.

– Ja, jag vet. Jag kunde inte hjälpa det. Du är så otroligt het, viskade Silje.

Vi stod mitt emot varandra i vattnet nu. Vattnet nådde strax under våra bröst. Det hade mörknat mer nu så det var svårt att se något på håll, vore det inte för brasan som brann hade man inte kunnat se husvagnen.  

Jag märkte att Silje närmade sig mig och i stundens hetta tog även jag ett steg närmare henne, jag ville inget annat än att få känna hur hennes hud kändes och hur hennes läppar smakade. När hennes händer rörde min hud gick fjärilarna i magen bananas, som att någon blandade runt dem med en elvisp. Jag lade mina händer på hennes midja, hennes mjuka hud kändes som sammet i handflatan. Jag smekte från midjan och bak på ryggen ju närmre vi kom varandra. När det bara var någon centimeter mellan oss möttes våra läppar. Hennes var fylliga, varma och blöta. Hennes händer hade letat sig ned till min rumpa och jag kände hur hon klämde åt mina skinkor. Vi kysstes och utforskade varandras kroppar. Hennes händer letade sig upp tillbaka och med ena handen omfamnade hon mitt bröst. Det fick plats i hennes hand och hon masserade lugnt och försiktigt. Hon smekte mitt bröst ut mot bröstvårtan och när hennes tumme och pekfinger nådde den så tog hon ett försiktigt tag i den och nöp lite lätt, hon masserade den mellan sina fingrar och jag gav ifrån mig ett svagt stön som bekräftade för henne att jag gillade det hon gjorde. Silje slutade kyssa mig och våra blickar möttes när hon tog ett steg tillbaka. Hon tog ett tag kring mina höfter och vände mig om. Jag kände hur hon ställde sig tätt bakom mig och hur hennes händer började smeka min kropp. Hon förde dem över mina bröst där mina bröstvårtor pekade rakt ut och var stenhårda. Sen fortsatte hon nedåt, över min mage och sen mina lår. Jag kände hur min fitta pulserade och ryckte. Hennes händer smekte över mina lår och närmade sig mina ljumskar. Ju närmare hon kom min fitta desto högre blev min andning. Hennes händer smekte snabbt över mitt venusberg och det fick mig att stöna till högre.

– Schhh, sa hon. Vi måste vara tysta så att de andra inte märker något.

– Okej, viskade jag i en utandning.

Med ena handen på mitt bröst letade hon sig ned mellan mina ben med den andra. Hon svepte med pekfingret över min klitoris som fick mig att rycka till lite. Hon höll mig tätt intill sig och jag kunde känna hennes bröst trycka mot min rygg. Med pekfingret så började hon lätt massera min klitoris. Med andra handen masserade hon mitt bröst. Jag visste att det inte skulle gå länge innan jag skulle komma och kände redan att den hade byggts upp till den grad att jag var nära. Jag lade min arm runt Siljes nacke och började rytmisk jucka med i hennes smekande rörelser.

– Åh jag kommer snart, viskade jag ut mellan mina flåsningar.

 Silje ökade trycket och hastigheten på fingret hon smekte min klitoris med. Hon höll ett fast tag kring mitt bröst och jag kände hur vi båda juckade med i rörelserna. Då kom jag, orgasmen sköljde över mig och fick min kropp och rycka i krampartade rörelser. Silje höll fast mig fortfarande men lättade på trycket med sitt finger. När orgasmen var över vände jag mig mot henne. Vi kysstes ett par gånger till innan hon flyttade sig bort.

– Vi måste gå upp nu, snart märker de att vi varit borta för länge och blir misstänksamma, sa hon.

– Men du då? Jag vill ju ge dig också, sa jag.

– Vi kan ta det sen, sa hon med ett litet skratt på slutet.

Jag såg hur hon började gå in mot land och jag följde efter. Hennes runda rumpa syntes framför mig när vi gick upp ur vattnet, jag kunde inte slita blicken ifrån den när den gungade framför mig när hon gick. Jag ville såg gärna ta min hand och greppa tag i den, men vågade inte. När vi kom upp till husvagnen igen klädde vi på oss. Vi fick veta att Alex blivit lite för alkoholpåverkad och däckat inne i tältet istället för i husvagnen.

– Ja men då kan väl jag sova inne i husvagnen med er då? Frågade Stina.

– Ja men det ska väl inte vara några problem, sa Silje och tittade på mig.

– Nej absolut inte, sa jag om än lite tveksamt.

Hur skulle det nu bli mellan mig och Silje? Skulle vi avsluta det här och inte låta det hända något mer? Jag kände att jag så gärna skulle vilja utforska hennes kropp också, få ge henne njutning likt hon gett mig.

Vi grillade marshmallows och drack några fler öl. Jag och Ann kom i en djup diskussion om veganism eftersom vi båda är veganer då Silje ställde sig upp.

– Nej jag ska nog ta och knyta mig nu, sa hon medan hon sträckte på sig.

Silje gick in i husvagnen och Ann fortsatte diskussionen med mig. Men under resten av samtalet kunde jag inte tänka på annat än Silje. Jag önskade att det bara var vi två här nu så vi fritt kunde utforska varandras kroppar. Jag kände att jag inte var klar än, jag ville ha mer och hoppades på att Silje kände samma. När Ann avslutat sin mening nickade jag bara instämmande och sa sedan att även jag skulle gå och lägga mig.

– Okej, sov så skönt så smyger jag in lite senare, sa Stine.

Jag nickade mot henne och öppnade dörren till husvagnen. Jag klev in i den och såg att Silje lagt sig i dubbelsängen. Jag velade mellan om jag skulle lägga mig bredvid henne eller ta enkelsängen, vad ville hon?

– Kom hit, viskade hon.

Jag gjorde som hon sa. Jag tog av mig mina kläder och kröp ned i sängen iklädd endast trosor. När jag lagt mig bredvid Silje kröp hon under mitt täcke. Jag kände hennes varma hud mot min. Hennes hand smekte min mage och ned mot mitt underliv. Hennes hand smög ned under mina trosor och pekfinger hamnade återigen på min klitoris, hon masserade den mjukt och jag kände hur kåt jag blev igen. Hennes finger letade sig sedan ned mellan mina blygdläppar och jag särade på benen. Jag kände hur våt jag var när hennes finger lätt gled in i mig. Hon förde den sakta ut och in och för varje gång hon tryckte in den stönade jag till. Silje växlade mellan att ha sina fingrar i mig och att massera min klitoris, hennes finger var våt och hal av mina safter så hennes den gled lätt över min klitoris. Jag kände att ännu en orgasm var nära, så jag avbröt henne. Jag ville inte komma riktigt än, jag ville bygga upp orgasmen till dess att det verkligen inte gick att hålla emot längre. Jag flyttade hennes hand och vände mig mot henne. Silje lade sig på rygg och jag började smeka henne. Jag flyttade undan täcket så att hennes stora bröst blev synliga. Hon hade fylliga vårtgårdar och de stora bröstvårtorna pekade rakt ut. Jag sög in en bröstvårta i munnen lekte med min tunga runtomkring den. Siljes andning ökades. Med min högra hand smekte jag hennes mage och nedåt mot hennes underliv. Spänningen mellan oss ökade och ju längre ned min hand kom ju kåtare blev vi. När mina fingrar gled över hennes venusberg märkte jag att hon var rakad, till skillnad mot mig som var trimmad. Hennes fylliga blygdläppar skapade en springa som jag lät min finger glida längsmed. Jag tryckte försiktigt min finger mellan blygdläpparna och märkte där hur våt hon var. Silje stönade till när min finger gled in i hennes öppning. Hennes slidväggar var mjuka och varma, jag förde in en till finger i henne och då stönade hon till högre. Jag förde mina fingrar in och ut några gånger då hon viskade:

– En till. För in en till.

Jag gjorde som hon sa och tryckte in en till. Det var lite knepigt att få in alla tre men när hennes våta fitta smort in fingrarna med safter gled de lättare. Jag ville så gärna få smaka på henne nu, så jag började försiktigt flytta mig allt längre ned under tiden som jag kysste hennes mjuka hud. När jag kom nedanför naveln särade hon på benen så jag kunde lägga mig mellan dem. Jag låg nu mellan hennes ben med hennes fitta rakt framför mig. Jag visste inte hur man skulle göra det här, jag har aldrig slickat en fitta förut. Men jag lät det ske naturligt och var uppmärksam på hur hon lät och reagerade. Jag började kyssa hennes ljumskar. De fylliga blygdläpparna var glansiga av hennes safter och jag började kyssa och slicka dem. Smaken av hennes safter gjorde mig så upphetsad, jag ville bara ha mer. Jag lät min tunga glida in mellan hennes blygdläppar och masserade klitoris i cirkulära rörelser, men bara runtom och aldrig rakt på. Silje började röra sina höfter och hon kunde inte ligga still. Samtidigt som jag förde in fingrarna i henne igen sög jag in hennes klitoris i min mun och masserade hela klitoris med tungan. Silje stönade till högt och jag kände hur hennes kropp spändes.

I samma stund öppnades dörren till husvagnen. Silje var snabb upp med benet och rullade bort från mig. Jag slängde mig upp från nedre delen av sängen och drog täcket över mig. Då steg Stina in.

– Jaha, har ni inte somnat än? Sa hon som en fråga men man kunde ana på hennes sätt att säga det på att hon mycket väl visste att vi inte sov.

– Ja det är så varmt här inne så det går ju inte att sova, sa Silje.

Stina satte sig i fotändan av den nedbäddade dubbelsängen.

– Jaså, det var inte så att ni sysselsatte er med annat då, frågade Stine med en blick som sa att vi var avslöjade. Hon fortsatte med:

– Ni vet att väggarna i en husvagn inte är direkt ljudisolerade? Sen fnissade hon lite och jag kände hur det hettade om kinderna. Jag var på väg att vända mig om och säga att jag plötsligt fått huvudvärk när Stina säger:

– Får man va med eller?

Både jag och Silje tittar på varandra och Silje svarar:

– Ja varför inte? Är du på?

Silje riktade frågan till mig och efter några sekunder nickar jag som svar på frågan. Stina drog av sig sina kläder framför oss. Hon var bar under sin t-shirt och sina jeans. Hennes bröst var lite större än mina men ändå fasta. Hennes bröstvårtor var placerade högre än mina och pekade nästan lite uppåt. Jag lät min blick vandra nedåt och såg hennes underliv. Hon var rakad men med en tofs av könshår i mitten som en sträng. Stine kröp upp i sängen och lade sig mellan mig och Silje.

– Kom igen då, sa hon utmanande.

Fortsättning följer…  

Lämna en kommentar